Aquesta setmana hem celebrat la IV Setmana del Plurilingüisme a l'institut. Alumnes de 1r i 4t d'ESO d'alemany van decorar els vidres de l'institut amb paraules en diverses llengües.



A més, s'han fet diverses activitats per incentivar l'interès per les llengües.
Els alumnes de 4t d’ESO d'alemany van gaudir de contes explicats en alemany.



Els alumnes de 2n d'ESO ahir van poder cantar amb el 'Sing Along', un karaoke en anglès amb música en directe.



Alumnes d'anglès van fer un tastet de l'alemany amb l'activitat "Ja se´alemany".
Al món hi ha unes 4000 llengües amb un sistema d'escriptura. Tot i que la majoria utilitzen l'alfabet llatí, moltes en fan servir un de diferent. Al llarg de la Setmana del Plurilingüisme, els alumnes de francès han après com escriure els seus noms en algun dels principals sistemes d'escriptura que hi ha al món, i en d'altres que sovint desconeixem.
Els alumnes de comunicació digital han après en una sessió sobre les llengües indoeuropees.
Els alumnes de 4t d'ESO d'alemany van montar l'exposició de "Fets sobre llengües" al hall de l'institut.
Els alumnes de 3r A van fer la classe de matemàtiques en anglès amb la metodologia AICLE. Van fer problemes sobre proporcionalitat i percentatges.
Cap comentari:
Publica un comentari